Alla inlägg under juni 2011

Av alltidminaval - 7 juni 2011 21:40

Då: jag orkar inte dra upp gammal längre..jag har fått ut de mesta igenom att bara skriva alla här..


Nu: situationen är värre, de finns inte så mycket jag kan säga mer än att jag är en idiot som låter människor stampa på mig som dom gör. Jag tycker inte de är okej att träffa ett gammal ragg, jag tycker inte de är okej att dra på krogen och inte höra av sig och efter de berätta om hur mycket tjejer man träffar..De är inte okej att du skämtar om hur många jag har legat med , och säger att jag är töjd? Alltså vad är det här?


De är inte okej att du leker med mina känslor, de är inte okej att du vill framstå som bäst, när de är du som gör mig ledsen. Jag säger absolut inte att jag är bra på något sätt, jag har tänkt flera gånger på om jag kanske kan köpas för pengar ? Eller för sex?


För första gången i hela mitt liv, så tänker jag säga är jag värd honom? Eller är han värd mig? Förtjänar jag inget bra? förtjänar jag inte att vara älskad? Jag har kämpat i sex månader och de ända du säger är att du älskar mig men är inte kär i mig.

Och om du är kär i mig så är du de ibland... Hur ska jag orka, hur ska jag ta mig igenom detta? Jag vill inte må så här psykist dåligt... Nu får det vara nog med allt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards