Direktlänk till inlägg 11 maj 2011

alltidminaval

Av alltidminaval - 11 maj 2011 10:53

Då: närhet och trygghet..


Nu: vaknade garanterat på fel sida idag.. Mamma har gett upp nu för tillfället. men det är bara en tidsfråga innan hon börjar igen.. Pappa har stället upp mer och mer , och finns där för mig just nu.


Han börjar bete sig konstigt, han börjar skicka mig åt siden. Jag förstår inte varför?! vad har jag gjort? vad gör jag för att förtjäna detta? Får jag nog? han har dessutom varit kall en hel vecka , han lixsom slutar bry sig . Han skiter i mig, han är kaxig på telefonen. Han är så nochalant. han är inte lika pussgo, han är inte lika kärleksfull. har jag valt rätt?


Nu börjar han visa sitt rätta jag. gillar jag det? gillar jag hans beteende? gillar det jag ser? varför blir jag arg?

Jag blir förbannad för att jag ska jobba torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag. och han vet det. han är ledig, onsdag, torsdag och fredag. då vill han inbte unmgår med mig , utan med sina jävla vänner som han har varit med nu en hel jävla vecka.


Därför blir jag ledsen, därför kommer det tårar, därför skakar jag, därför får jag black outer. jag Behöber verkligen inte mer drama i mitt liv. mern nu får det vara bra helt enkelt!


Jag är så FUCKING jävla kär i honom. jag vill inte ha ett liv utan honom. men jag vill inte ta upp det här heller, för då verklar jag vara jobbig. jag tar över för mycket..


Hur ska jag göra? HJÄLLLLLLLLLP!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alltidminaval - 7 juni 2011 21:40

Då: jag orkar inte dra upp gammal längre..jag har fått ut de mesta igenom att bara skriva alla här..   Nu: situationen är värre, de finns inte så mycket jag kan säga mer än att jag är en idiot som låter människor stampa på mig som dom gör. Jag ty...

Av alltidminaval - 21 maj 2011 00:49

Nu: De hände även mig.. mer än en gång tyvärr.. smärtstillande, avledon och omeprozol  40 tabletter.. Jag svalde alla piller och livet tog aldrig slut. Jag fick nog helt enkelt. Det finns mycket att säga om de valet jag gjorde, men när det väl hände ...

Av alltidminaval - 30 april 2011 00:18

Då: Mina föräldar kommer alltid att älska mig till viss del, och kommer förhoppningsvist allt att stötta mig. Men man vet aldrig! Ibland får jag nog och stänger in mig i min bubbla. Ibland vill jag bara få närhet och trygghet.   Nu: Drömmen tar ...

Av alltidminaval - 19 april 2011 23:45

DÅ - Utför kan man verkligen säga.. Jag är 165cm lång och vägde 90 kilo. Jag var en FET kossa. Jag fick nog av att se mig i speglen och tog tag i mitt liv. Jag började på dieten LCHF och det har funkat hela vägen.. Jag har i dagens lägen gått ner 29 ...

Av alltidminaval - 17 mars 2011 23:51

Då. En gång ? Flera gånger.. Killar har hört av sig till mig för att dom bara vill ha sex. Jag har varit så svag och trott att de har varit den ända utvägen så jag gjorde de. Idag är jag nittonår och har haft sex med över 20 personer. 3 personer ha...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards